من از ۳۶ یا ۳۷ هفتگی میخام شروع کنم حس میکنم بهتره،ولی کل کارای خونه رو روزانه انجام میدم مثلاهرروز جارو میزنم همه جارو و هررزوز طرفا رو میشورم حس میکنم اینا هم خودش یه فعالیته اما دیشب همش داخل واژنم درد گرفته بود..😮💨
۳۶هفتع
از ۳۶ هفته شروع کن عزیزم. منم الان تنفسها رو دارم تمرین میکنم
از الان اگه منع ورزش نیستی ورزشای سبک و تقویت کف لگن رو باید انجام بدی، از ۳۶ ورزشای زایمان
از الان حرکات کمشو شروع کن سه هفته ی دیگه برو لگنی
زیر نظر ماما ورزش کن
از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.