خانما برا زایمان طبیعی از کی ورزش هارو شروع کنیم

۶ پاسخ

من از ۳۶ یا ۳۷ هفتگی میخام شروع کنم حس میکنم بهتره،ولی کل کارای خونه رو روزانه انجام میدم مثلاهرروز جارو میزنم همه جارو و هررزوز طرفا رو می‌شورم حس میکنم اینا هم خودش یه فعالیته اما دیشب همش داخل واژنم درد گرفته بود..😮‍💨

۳۶هفتع

از ۳۶ هفته شروع کن عزیزم. منم الان تنفس‌ها رو دارم تمرین می‌کنم

از الان اگه منع ورزش نیستی ورزشای سبک و تقویت کف لگن رو باید انجام بدی، از ۳۶ ورزشای زایمان

از الان حرکات کمشو شروع کن سه هفته ی دیگه برو لگنی
زیر نظر ماما ورزش کن

از الان

سوال های مرتبط