۳ پاسخ

قند دوساعتت ۱۹۰ بود یا۱۳۴

نگران نباش
من قندم ۹۴ بود 🤭 باید رژیمتو رعایت کنی تا کم بشه، مثلا سیب زمینی، ماکارونی، قندمصنوعی، قند پلوی چای، خرما و ... رو نخور، لبنیات کم چرب مصرف کن
پلو هم محدود بشه

غیر ناشتاهات خیلی بالاس با دکتر غدد مشورت کن بنظرم
ترسم نداره!

سوال های مرتبط