من وزن نینیم نمیدونم ولی چیا بخورم ک نینیم تپل باشه

۴ پاسخ

از الان خودت تپل میشی 🤣😐میا بعد ها رژیم بگیری بزار وارد ۷ شدی شروع کن خوردن

🤣😐من کلا سه کیلو اضافه کردم تاالان بچمم یه هفته جلو تره یعنی وزنش از نرمال هم زده بالا تر

۷ماه به بعد شروع کن ازالان نی نی کم وزنگیری فقط خودت چاق میشی

مغزیجات .. شیر... بستنی...
و چیزای مقوی ..

حلیم
بستنی
دلستر
کباب
مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری