بچه ها برا تشکیل قلب بیشتر چی میخوردین؟

۶ پاسخ

خرما زیاد
شیر
انار زیاد
سیب
پرتغال
بادوم درختی
خداروشکر ۶ هفته تشکیل شده بود

من از زمانی که فهمیدم شروع کردم به سیب و مربا به و گردو هر روزم شیر کم چرب و خرما خوردم

خرما

من یه هفته دیگه میرم سنو ولی بادام میخورم پسته جفتش خام، سیب درختی هندونه،گوشت لوبیا عدس

من مغزی جات زیاد خوردم

من خرما و پسته و بادام و آب انار

سوال های مرتبط

مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سیزدهم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری