۱۲ پاسخ

دکترت خودش باید اقدام کنه متناسب با نیازبدنت

اگه خیلی باشه باید بهت دارو بده،گوشت قرمز ماهی ران مرغ،جعفری خرما زردآلو خشک اینا اهنشون زیاده همراه با کیوی یا ویتامین سی بخوری جذبش بیشتر میشه،اول برای خودت مشکل ساز میشه نگران جوجت نباش ولی به خودت برس

عزیزم هرروز صبح ناشتا ی قاشق چایخوری شیره خرمالو وحشی بخور
منو همسرم هردو مینور هستیم و احتمال تالاسمی ماژور شدن بچه هامون هست..من ی بچه هم سقط کردم چون ماژور بود
ولی این سری هردو همینو خوردیم و الان این بچم سالمه شکرخدا
خواهرمم کلا دیگ تو آزمایش خوناش کم خونی نداره کلا درمان شده
انقد خوبه ینی

منم دارم دوتا قرص آهن میخورم با شربت شیره انگور

ب منگفته روزی دوتا فیفول بخورم

کباب گوسفندی هم خوبه

منم اينسري ازمايش دادم ديد ذخيره اهنم پايينه
ي قرص فروفروت دئودنال ميخورم يكي ام اضافه كرد فروفروت گاين نگران نباش دكتر با توجه ب نيازت قرصتت افزايش ميده
دركنار قرص عدسي و پسته خام هم خيلي خوبه

باید قرص بده اگرم خیلی خیلی کم خونی تزریق خون انجام میدن
مواد خوراکی.شربت شیرع.عدسی.اسفناج.خوبه با گوشت قرمز

اگه قند نداری شیره انگور و شربت کن بخور

دکترت با توجه به نیازت یا قرص یا سرم آهن تجویز میکنه

من دوتا اهن میخورم

سرم اهن بزن

سوال های مرتبط