برای وزن گرفتن جنین چی بخورم؟

۶ پاسخ

من دلستر . تخم مرغ ابپز . زیاد خوردم .
گوشتم میخوردم زیاد تقریبا
و جوجه کباب .
وزن ۴ کیلو و ۸۰ گرم ب دنیا اومد ۳۸ هفته

تخم مرغ
حلیم
بستنی
دلستر
شیر موز
خرما و شیر

چیزی ک خودم میخورم (دلستر،شیر*موز*خرما*فندق*پسته*بادام میکس می‌کنم میخورم ،بستنی،ابگوشت،کباب،آجیل،لیدی میل)

ماکارونی ،برنج،بستنی،نون

همه چی آجیل اینا خیلی خوبه

تخم مرغ بستنی حلیم آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری