خانوما برای وزن جنین چی بخورم

۸ پاسخ

من که هرکاری کردم بی فایده ست تازه ژنتیکشم باید تپل باشه

بستنی خیلیییی خوبه اگه قند نداری

اگه اضافه وزن نداری خودت لیدی میل بخور اگه داری رژیم پرپروتئین

ممنون عزیزانم

کباب .مغزیجات .تخم مرغ اپز و سیب زمینی اپز .دلستر . بستنی . میوه خشک .آبگوشت ‌لیدی میل .. حلیم .. شیر برنج

آجیل کباب مرغ گوشت بستنی دلستر

حلیم فرنی کباب مرغ ماکارونی آبگوشت بستنی دلستر

شیر خشک لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی