شیرینی جز این که قندت بره بالا و خودت چاق شی تاثیر مثبتی برای جنین نداره ، برای بچه آجیل گوشت تخم مرغ حبوبات شیر و کلا چیزای پروتینی باید بخوری
با شیرینی بچه وزن نمیگیره
دلت شیرینی میخواد قند نداری بخور
ولی به خیال اینکه بچه با شیرینی جات وزن میگیره نباش
با پروتئین وزن میگیره
من خیلی شیرینیجات میخورم قندم ناشتا ۹۹بود
ی مدت رعایت کردم اومد پایینتر ولی بازم میخورم نمیتونم خودمو کنترل کنم 🥲
وزن بچم بالا بود بهم گفتن بخاطر قندته
فقط دلستر بستنی باعث میشه وزن بچه بره بالا
منم همش دلم شیرینی میخواد ،هم قندم پایینه هم فشارم ،تقریبا هر روز میخورم
عزیزم اگر دیابت نداری بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.