سلام عزیزم میشه منم عضو گروه لاغری کنید میخوام استارت بزنم یه ده کیلو کم کنم تروخدا یادت نره عضوم کنی ..ممنون
بله عالیه من با همین رژیم بیست پنج کیلو کم کردم
عزیزم گروه لاغری داریم تو روبیکا کنار هم با انگیزه رژیم میگیرم از همدیگه ایده میگیریم
شک نکن کلی لاغر میشی
خیلی نمی تونی روش بمونی ، حذف میان وعده باعث میشه ولع خوردنت زیاد بشه ، میان وعده ت رو داشته باش و سعی کن مقوی بخوری
فاصله ی وعده هات (غذا و میان وعده) ۳ ساعت کن
و در مورد حذف قند ؛من چند وقت طولانی قند رو حذف کردم ، بعدش ک مجدد شروع کردم به خوردنش از قبل شدیدتر می خوردم ، چند نفر دیگه هم دیدم اینجوری شدن
کامل قند رو حذف نکن ، شیرینی و بستنی و حله هوله نخور
نه رژیم حذف وعده اشتباهه شما باید کالری اندازه بدنت فقط وارد کنی که روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ کالری هست بیشتر نباید بشه صبحانه نهار شام و ۳ وعده میان وعده باید باشه برنج ها ۶ قاشق خورشت ها ۴ نون اندازه کف دست پنیر یه قوطی کبریت گردو ۲ عدد سبزیجات و مایعات اونم آب و چای سبز هرمقدارش مجازه
قند و شکرمصنوعی حرف کنی پیاده روی یا یه ورزش ثابت داشته باشی خیلی کم میکنی
اره عزیزم کم میکنی اگه کنارش ورزش کنی که عالیه
ورزش هم در کنارش
من ی برنامه ورزشی دانلو کردم چند سال قبل خیلی خیلی خوبه ۲۵ دقیقه ولی دیگ فیتنس در حد لیگا ۲۰ کیلو کم کردم قبل بارداری.
نت داشتی T25 رو سرچ بگیر اگه هنوز ویدیوهاش باشه
خارجیه ویدیوهاش و انگار توی باشگاه گزوهی ورزش میکنی چنین جوی داره
من چاق نیستم قند رو کم کردم نوشابه رو حذف کردم لاغرتر شدم سه چهارکیلو رو راحت میتونی کم کنی تازه همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.