سلام چیزی منع نیست برات ولی حتما روزی دو سه تا کیوی بخور که یبوست نشی
و اینکه من با اجازه دکترم قرص اهن رو دو هفته نخوردم تا یبوستم نکنه ولی به جاش سعی کردم اهن رو با تغذیم تامین کنم
چیزی که فقط یبوست نشی یبوست خطر داره واسه سرکلاژ
چیزی ک نباید شکمت سفت کار کنه یبوست بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.