۱۰ پاسخ

مراقبت های بعد حلقه راحتتر،خونریری هم درخت چند قره داره فقط

حلقه خیلی خوبه پسر اولم حلقه بود پسر دومم بخیه اولی هم قشنگ تر شد هم راخت ترو بهتر

حلقه بهتره
سنتی احتمال کج بودن هست

پسرمو لیزری ختته کردیم خیلی راحت بود بدون اذیت

حلقه بخیه خیلی اذیت میشه گناه داره بچه حلقه خیلی زود خوب میشه

حلقه من بخیه زدم راضی نیستم

من انتخابم بخیه س. پسر اولی هم با روش بخیه بود خیلی راحت بود

جای بخیه نمیمونه؟ من همیشه از بخیه میترسیدم😩دردش بیشتره . حلقه که بهتره

سلام گلم خوبی
من هردوتا پسرامو به روش بخیه ختنه کردم خیلی هم راضیم

شنیدم میگن حلقه اذیتیش خیلی زیاده

حلقه کن بره بابا خیلیم راحته

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی