چیا از این هفته ها بخورم وزن بده به نی نی!؟

تصویر
۶ پاسخ

باز بمن گفتن نخور که وزنش بالانره برا زایمان راحت

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

خواهر من از هرچی بگی از اول بارداریم تا الان مرتب خوردم
مغزیجات بادوم پسته گردو هرروز و بستنی حلیم هفته ای دوبار
مرغ و گوشت هفته ای چهارروزشو حداقل داریم حبوبات خرما ارده ارده شیره و...تخم ابپز و..‌‌
همه چی خوردم ولی وزن بچم کمه
اونم ژنتیکی میگن ریزه
بچه بخاد وزن بگیره اصلا ب تغذیه نیس
پسر اولم ویار بد داشتم بیمارستان بستری بودم با وزن عالی بدنیا اومد

حبوبات یه شب خیس کن فرداش اش بپز بخور روزی یکی تخم مرغ و مرغ ابپزم عالیع

از ۳۳هفته شروع میکنه وزن گرفتن ،کباب ،ابگوشت،خرما ،فرنی،اجیل ،ارده شیره،تخم مرغ

فعلا زوده تو تغذیه خوبی داشته باش از هفته ۳۰ ۳۲ شروع کن ماهیچه و گوشت بخور .بستنی بخور.حبوبات.شیر روزانه بخود.بستنی هفته دوتا مثلا بخور آجیل بخور مخصوصا بادوم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری