باز بمن گفتن نخور که وزنش بالانره برا زایمان راحت
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
خواهر من از هرچی بگی از اول بارداریم تا الان مرتب خوردم
مغزیجات بادوم پسته گردو هرروز و بستنی حلیم هفته ای دوبار
مرغ و گوشت هفته ای چهارروزشو حداقل داریم حبوبات خرما ارده ارده شیره و...تخم ابپز و..
همه چی خوردم ولی وزن بچم کمه
اونم ژنتیکی میگن ریزه
بچه بخاد وزن بگیره اصلا ب تغذیه نیس
پسر اولم ویار بد داشتم بیمارستان بستری بودم با وزن عالی بدنیا اومد
حبوبات یه شب خیس کن فرداش اش بپز بخور روزی یکی تخم مرغ و مرغ ابپزم عالیع
از ۳۳هفته شروع میکنه وزن گرفتن ،کباب ،ابگوشت،خرما ،فرنی،اجیل ،ارده شیره،تخم مرغ
فعلا زوده تو تغذیه خوبی داشته باش از هفته ۳۰ ۳۲ شروع کن ماهیچه و گوشت بخور .بستنی بخور.حبوبات.شیر روزانه بخود.بستنی هفته دوتا مثلا بخور آجیل بخور مخصوصا بادوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.