۹ پاسخ

فعلا بچه ها مارو باخواب خودشون تنظیم کردن تاببینییم در آینده چه خواهد شد...

وای من دیگه کلافه شدم‌ دخترم‌ شبا تا ۳ بیداره بعدش تا ۱_۲ ظهر خواب

هموز بیداریم تا صب دورهم😅😅

از سه ماهگی...
ساعت ۱۰ شب که میشه تلوزیون خاموش میکنیم چراغ خواب روشن میکنیم و همه لامپا خاموش میکنم بجز آشپزخونه... دیگه میفهمه وقت خوابه

صدای سشوار مثل داروی بیهوشی عمل میکنه🤣

پسر من بعد ۴۰ روزگی دیگه ۸ خوابه تا ۵ صبح فقط برای شیر بیدار میشه

۲ماهگی خواب شبش اوکی شد خدا رو شکر
بزنم ب تخته😂😂😂

از سه ماهگی ❤❤

از دو ماهگي

سوال های مرتبط

مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی