سلام دخترا
شما در طول روز چیا می‌خورید ب غیر از غذای اصلی ؟

۱۱ پاسخ

میوه هرروز و عصر و شب میخورم
تنقلات،پفک، بستنی،شکلات و...

هیچی بعضی وقتا میوه اوایل بارداری هم یکم آجیل😵‍💫

بیشتر میوه اجیل

میوه:هویج خیار سیب
خرما،مغزیجات مثل بادوم درختی یازمینی
عصرونه نون وپنیرخیارگوجه

میوه و خرما بیشتر میلم نمی‌کشه معده درد دارم همش

خرما خیلییی مقویه خیلی زیاد بخور اگه دیابت بارداری نداری
شیر ولرم با عسل
مغزیجات
شیرینی های خونگی کم شیرین
شیرهویج شیرموز معجون
هندوانه ملون زردالو خیار

بنام خدا هیچی
همون غذاهم زوری میمونه تومعدم
قند ناشتام ۹۷ بود از خیلی چیزا منع شدم بقیه چیزارو هم انقد گرونیه نمیشه خرید

میوه خرما

گردو
گاهییی مغزیجات
میوه
بستنی

میوه _ شیرو خرما _ بستنی
عادت هرروز من ایناس

میوه . شیر و خرما . نان پنیر خیار تو چی میخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هانا 💕 مامان هانا 💕 هفته سی‌وهشتم بارداری