بخور چشمت نمونه عزیزم یکبار چیزی نمیشه
خیلی بدم میاد از اینایی که میگن نخور اصلا نخور
چرا نخوره مگه شما دکترین
دکتر خودش گفت بخورین ولی در حد یکی دوماه یکبار نه هر شب هرشب
عزیزم بخور من تا الان بارداری دوبار خوردم
دکتر بهم گفت ماهی یکبار یا چهل روز یکبار اشکال نداره ولی هر شب هرشب نباید بخوری
کلا هرچیزی به اندازه بخوری مشکلی نداره تن ماهیم مشکلی نداره اگه به اندازه باشه منتهی خیلی بجوشونش
بهتره که نخوری عزیزم.چون جیوه داره
خیرر🫡
نه نخور
اوووووف منم چند بار خوردم خوب بجوشون بخور . من حتی از دکترم پرسیدم
نخیر تن ماهی نمیشع
اره بخور بابا...من تاحالا ازاول تااالان چن بارخوردم تن ماهی
معلومه که می تونی ۲۰ دقیقه بجوشون بخور هر چیزی زیادش بده
من چند باری خوردم
ولی سعی من بیشتر از یکی دوبار نباشه دیگه
تن ماهی جیوه داره . نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.