خانمای گل میتونم برنج با تن ماهی بخورم؟

۱۲ پاسخ

بخور چشمت نمونه عزیزم یکبار چیزی نمیشه

خیلی بدم میاد از اینایی که میگن نخور اصلا نخور
چرا نخوره مگه شما دکترین
دکتر خودش گفت بخورین ولی در حد یکی دوماه یکبار نه هر شب هرشب

عزیزم بخور من تا الان بارداری دوبار خوردم
دکتر بهم گفت ماهی یکبار یا چهل روز یکبار اشکال نداره ولی هر شب هرشب نباید بخوری

کلا هرچیزی به اندازه بخوری مشکلی نداره تن ماهیم مشکلی نداره اگه به اندازه باشه منتهی خیلی بجوشونش

بهتره‌ که نخوری عزیزم.چون جیوه داره

خیرر🫡

نه نخور

اوووووف منم چند بار خوردم خوب بجوشون بخور . من حتی از دکترم پرسیدم

نخیر تن ماهی نمیشع

اره بخور بابا...من تاحالا ازاول تااالان چن بارخوردم تن ماهی

معلومه که می تونی ۲۰ دقیقه بجوشون بخور هر چیزی زیادش بده

من چند باری خوردم
ولی سعی من بیشتر از یکی دوبار نباشه دیگه

تن ماهی جیوه داره . نخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی