زایمان اولم از ۳۴ هفته ورزش کردم ولی زیاد نه کلا ۴ ساعت طول کشید زایمان دومم اصلا ورزش نکردم بخاطر شرایطم کلا یکساعت پروسه زایمانم بود بستگی به شرایط خودتون و جنین داره
من اصلا ورزش نکردم همیشه هم دراز کش بودم چون نمیتونستم بشینم 😂
ولی زایمان راحتی داشتم 😁😂
یکی از دوستان مثل من استراحت مطلق بود و از ۳۷ هفته تازه شروع کرد به ورزش
۵ روز هر روز فشرده ورزش کرد رفت معاینه دکتر گفت وقت زایمانته
میگه سر معاینه ها هر دفعه اذیت میشد اما زایمانش خیلی سریع بود
گفت زود فول شدم و زنگ زدن دکترم بیاد تا از طبقه یک بیاد طبقه ۶ که محل زایمان بود با سه تا زود بچه اش دنیا آمد و دکتر نرسید فکر کن
البته بدن با بدن متفاوته اما میگم شدنیه
من ۳۴هفته شروع کردم ۳۶هفته و ۵روز زایمان کردم 😂😩
من بخاطر کمر درد نه تونستم ورزش کنم نه پیاده روی کنم. و بابت همین کمر درد زایمانم سخت بود
ورژش کن عزیزم اگه میتونی
بی تاثیرنیس
من فقط چند هفته مونده بود به زایمانم پیاده روی میکردم ولی با این حال زایمان اولم خیلی سخت بود زایمان دومم چون فاصله ی کمی داشت خیلی راحت بود ولی هر دوتاش رو پیاده روی میکردم
منم دقیقا مثل شمام
از همین هفته هام جدی ادامه بدی خیلی تاثیر داره نگران نباش اصلا
حتما طرز نفس کشیو یاد بگیر تو زایمان نفس کم میاری از یه ماه قبل از زایمان کم کم ورزشا رو شروع کن حتی همین الان هم پله بالا پایین کردن پا مرغی راه رفتن حرکت پروانه اسکات زدن خیلی روی روند زایمانت تاثییر میزارا
اره عزیزم من از ۳۷ هفته شروع کردم خیلی تاثیر داشت البته زایمان دوم بودم ولی بازم خیلی خیلی تاثیر داشت خیلی زود فول شدم و زایمان کردم حتما ورزش کن دوش آب گرم بگیر شکمتو زیرش آروم ماساژ بده رابطه بدون جلوگیری عالیه حتما داشته باش حتی اگر تونستید هر شب خیلی کارسازه
به ژن هم هست
کسی بوده ورزش هم نکرده زایمان راحت داشته
ولی ورزش کنی و ماساژ پرینه بدی و مهمتر از این دو تمرینات تنفسی انجام بدی با تنفس میشه درد ها رو رد کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.