برای یبوست تو هفته 7چیکار کنم ؟کسی میدونه

۶ پاسخ

توت بخور.گیلاس.زردالو.الو بخارا

بمن دکتر گفت انجیر خیس کن بخور اگه خوب نشد لاکتولوز بخور اگه بازم بهتر نشد یه قاشق پودر پیدرولاکس رو بریز تو یه لیوان آب ترجیحا ولرم آروم آروم بخور
کم کم بخور که یه وقت اسهال نشی

من مثل شما بودم پر زردآلو خشک میخوردم معجزه میکنه اصلا اذیت نمیشی و یبوست خوب میشه هر روز بخور
سالاد کاهو درست بکن و روش روغن زیتون با یه کوچولو سرکه سیب بزن عالیه

آلو بخارا خیس کن بخور

زيتون كاهو انجير

شیر موز بخور انجیر هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی