۷ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم بخوای سخت بگیری شیرت خیلی کم میشه

خیلی خوب کم کردین عزیزم

عزیزم برای سن کودک شما ک‌چهار ماهشه
ت یک هفته یک ونیم کم کردین
زیادم هست ممکنه شیرتون کم بشه

خیلی هم زیاده....سوخت وشازبدنتون یابالاست یا بنظرم اشتباهه ازنیم کیلوبیشتردرهفته میگن خوب نیست

عزیزم من قبلا تخفیف رژیم دکتر کرمانی داشتم رفتم فرمش پر کنم دخترم ۴ماهه بود نوشتم شیردهی شش ماه اول بهم رژیم نداد گفت چون بچه شش ماه اول فقط شیرمیخوره رژیم نمیدیم به نظرم فعلا عجله نکن شیرت کم میشه بزار ۷_۸ ماهگی که قشنگ به غذا خوردن بیفته بعد رژیم بگیر

عزیزم اصلااا خودتو اذیت نکن
با آرامش و حوصله وزن کم کن

آب و سبزیجات و مغزیجات زیاد بخور

نهه خیلیی خوب کم کردیی با همین رژیمی که هستی پیش برو خدایی نکرده به مقدار شیرت آسیبی نرسه بتونی بازم شیر بدی

سوال های مرتبط