سلام
برای گرفتن بیمه زایمان باید چه کارهایی انجام داد ؟

۱ پاسخ

بعد از زایمان باید یک نامه مرخصی ۹ ماهه از پزشک بگیری
بعد توی سامانه تامین من صفحه اول و دوم شناسنامه خودت که اسم بچه هم باشه و نامه پزشک، قسمت درخواست غرامت بارداری ثبت میکنی

سوال های مرتبط

مامان 🩵 و 🩷 مامان 🩵 و 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا،اِلارا مامان دلانا،اِلارا ۱۲ ماهگی