۷ پاسخ

امروز پرخوری کن غذا و شیرینی بخور
از فردا باز شروع کن رژیم
بدنت شوک لازم داره اینکارو کنی از استپ در میایی

تا سه روز صبحونه نخور ناهارشام یه سیب زمینی ابپز وکمی نعنابخورروز سوم یک تا دوکیلوکم میشی

دو روز کتو بگیر یعنی فقط پروتئین بخور کربوهیدرات کلا حذف کن اوکی میشه

چیزای شیرین بخور شوک وارد کن
درست میشه
احتمالا داری سایز کم میکنی

سلام چیا نخوردی

یه روز فست نگیر مرتب غذات بخور از فردا دوباره فست شروع کن

تجربهدای دارید ؟؟
باید چکار کنم
استپ وزنی شدم

سوال های مرتبط