۴ پاسخ

بعد از رابطه پاهامو ۲۰ دقیقه میزاشتم بالا

استرس نداشته باش، قند حذف کن، جوراب بپوش همیشه،

هیچی به نیم ساعت سمت پهلو میخابیدم

هیچی اصلا بهش فکر نمیکردم 😂
ولی خیلی بد نمیشه اصلا بهش فکر نکرد😭

سوال های مرتبط