مامانا پیاده روی برا من بد نیس تو این هفته؟

۷ پاسخ

بیشتر از نیم ساعت خوب نیست ولی کمتر از نیم ساعت مفیده

من هر س روزی س ساعت پیاده روی دارم البته میرم خرید. دور دور 😁

اگه مشکلی نداری تایم کم خوبه
من کلا بیرون میرم،پاساژ خرید
ولی سعی میکنم تایمی که راه میرم طولانی نباشه

منک ازترسم ندارم میگن ماه ۸خطرناک بایدمراعات کرد.دیگ دندن ب جیگرگذاشتم

از دکترت یا ماما مطب دکترت بپرس هیچ وقت خودسرانه کاری نکن که خدایی نکرده پشمون بشی

نه باید پیاده روی داشت اتفاقا

اگه از الان بخوای پیاده روی شروع کنی زوده
از ۳۷ شروع کن

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری