نه سزارین بیشتر استراحت کن زودرس نگیری
ن دیگه سزارین لازم نیست دهانه رحم باز نشه اصلا بهتره اینجوری مادر درد میگیرتش
من سزارینم دکتر بهم گفته روزی ۳۰ دقیقه پباده روی کن
طبیعی فقط
اره فقط برای طبیعی که رحم باز بشه
نه واسه سزارين بخور و بخوابه😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.