فقط برا زایمان طبیعی نیازه پیاده روی کرد؟برا سزارین لازم نیس؟

۶ پاسخ

نه سزارین بیشتر استراحت کن زودرس نگیری

ن دیگه سزارین لازم نیست دهانه رحم باز نشه اصلا بهتره اینجوری مادر درد میگیرتش

من سزارینم دکتر بهم گفته روزی ۳۰ دقیقه پباده روی کن

طبیعی فقط

اره فقط برای طبیعی که رحم باز بشه

نه واسه سزارين بخور و بخوابه😂😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری