اگربرات مقدوره باشگاه برو.عالیه...
منم میخوام لاغرشم ازامروز
ورزش تاثیر انچنانی نداره،فقط رژیمه که باعث چربیسوزی میشه
بهترین راه اینه که اهسته بری جلو
سعی کن 8 کیلو کم کنی،بعدش فقط تلاش کن دوماهی رژیم ثبات وزن بگیری که خیلی راحت تره
بعدش که وزنت دوماه تو یه رنج بمونه دیگه آنچنان اضاف نمیکنی،دوباره رژیم بگیر و ….
دمنوش و چای سبز نیوشاهم توی کاهش اشتهاولاغری تاثیر داره
لازم نیست باشگاه هم بری
ت خونه میتونی ورزش کنی
از ورزشای ساده بگیر تا ورزش های باشگاهی...
رژیم غذایی هم اگر سختت هست
طبقش پیش بری
میتونی با توجه ب متابولیسم بدنتون
برنامه کلی بگیری
راحت باشی....
دوست داشتید پیام بدین عزیزم
عضو کانال مون هم بشید
مطالب و رضایت ها هست
برنامه دمنوشی کاهش و افزایش وزن هم داریم خواستید
@Ns_A_Fh_79
روبیکا
خوشبحالت🥲
من از ۹۲۸۰۰ شدم ۸۱،۸۲
ولی استپ کردم و خیلیییی خسته ام توان ندارم.ده کیلو دیگه هم باید کم کنم
شوهرمم شکمووووو و لاغر😩
یعنی منم میشه ۱۵ کیلو کم کنم
اسم قرصی که میخوری چیع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.