۹ پاسخ

اگربرات مقدوره باشگاه برو.عالیه...

منم میخوام لاغرشم ازامروز

ورزش تاثیر انچنانی نداره،فقط رژیمه که باعث چربیسوزی میشه
بهترین راه اینه که اهسته بری جلو
سعی کن 8 کیلو کم کنی،بعدش فقط تلاش کن دوماهی رژیم ثبات وزن بگیری که خیلی راحت تره
بعدش که وزنت دوماه تو یه رنج بمونه دیگه آنچنان اضاف نمیکنی،دوباره رژیم بگیر و ….

دمنوش و چای سبز نیوشاهم توی کاهش اشتهاولاغری تاثیر داره

لازم نیست باشگاه هم بری
ت خونه میتونی ورزش کنی
از ورزشای ساده بگیر تا ورزش های باشگاهی...
رژیم غذایی هم اگر سختت هست
طبقش پیش بری
میتونی با توجه ب متابولیسم بدنتون
برنامه کلی بگیری
راحت باشی....

دوست داشتید پیام بدین عزیزم
عضو کانال مون هم بشید
مطالب و رضایت ها هست

برنامه دمنوشی کاهش و افزایش وزن هم داریم خواستید


@Ns_A_Fh_79

روبیکا

خوشبحالت🥲

من از ۹۲۸۰۰ شدم ۸۱،۸۲
ولی استپ کردم و خیلیییی خسته ام توان ندارم.ده کیلو دیگه هم باید کم کنم
شوهرمم شکمووووو و لاغر😩

یعنی منم میشه ۱۵ کیلو کم کنم

اسم قرصی که میخوری چیع؟

سوال های مرتبط