۸ پاسخ

سوره یس و حجرات واقعا معجزه میکنه

من همه چی خوردم نشد بسپار به خدا خودش داده خودشم نگهدارش باشه عمرش به این دنیا باشه

هیچ ربطی ب غذا نداره بخواد بشه میشه گلم توکل ب خدا

شیر سیب درختی قرمز خیلی خوبن

میگن بادوم بخوری خیلی خوبه من نخوردم

اسید فولیکت رو مرتب بخور و ویتامین د۳ همین کافیه نگران نباش استرس هم خوب نیست عزیزم❤️

عدسی بخور

اسید فولیک بخور سیب بخور اب زیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری