۱۰ پاسخ

شپام علائم خاصی داری من یادم میره باردارم فقط گاهی کمر درد دارم وقتی سرپام کار میکنم

گوجه گردو خرما در حد دوسه تادر روز اصلا گرمیجات نخور زعفرون دارچین جیگراصلا نخور

توت فرنگی هم زدم گوگل خوب بود

سوال منم هست ...دوستام ک تازگیا باردار بودن گفتن اب انار و اب سیب و خرما کم و مویز و بادام درختی بخور

خرما، شیر، سیب، انار ،مغزیجات، به اینا خیلی خوبه
البته به رو زیاد نخور باعث یبوست میشه

میشه درخواست بدید بمنم واسه من پر شده

به سیب پسته بادام توت فرنگی و خرما
البته حواست باشه خرما یکی دوتا بیشتر توی روز نباید بخوری خطرناکه

بادوم ،پسته ،گردو تخمه،شیر ،خرماا ۳عدد روزی،میوه ها رو بخور
تشکیل میشه ان شاءالله

به خرما سیب بادامم

گرمیجات اطلا نخور زعفرون دارچین هل چیزای مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری