۵ پاسخ

از کی خارش گرفتی
چه داروهای مصرف میکردی منظورم شیاف یا آسپرین هست

چجوری متوجه شدی آنزیم کبدت بالا هست منم دست و پام خارش دارن

برای خارش بدنت خوبه کبدبایدپاکسازی کنی تاآنزیمش متعادل بشه خاکشیر.کاسنی.شاهتره.ایناخوبن غذاهای پرادویه وچربیهای مضرنبایدبخوری آب فقط جوشیده خنک بایدبخوری

به بدنت دیگه باآب رقیقش کن وبمال بذار۱۰دقیقه بمونه وبعدبشورش چندبارانجام بده ببین چطورمیشی

حنای بی زنگ بگیربزن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری