۴ پاسخ

منم هیچ علائمی ندارم بخاطر همین یکم میترسم فقط بتا دادم دیگه هیچ سونو و آزمایشی ندادم

شما که هنوز ۵ هفته ای
من رفتم توهفت
فقط یه حالت تهوع از امروز شروع شده
منم نگرانم

هنوز مونده تا علائم شاید هم جز اونایی باشی که راحتن

همیشه که نباید درد کنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری