شما مغزیجات چی میخورین؟؟؟

۱۵ پاسخ

میلم‌نمیکشه😢

دوستان از هر مغزیجات چه اندازه ای مجازیم بخوریم؟

گردو تخمه.کشمش

والا از بس شوهرم زوری بهم میده بخورم فک کنم جای جوش دیگه کهیر بزنم😕

من چون دیابت بارداری دارم فقط پسته و بادام و گردو میخورم ولی قبلش مویز و کشمش بادام پسته بادوم هندی انجیر

بادوم درختی. گردو با صبحانه. یوقتا پسته... چندتا دونه مویز و سنجد

فندق،گردو،بادام

بادوم گردو پسته

بادام. مویز.پسته .نخود کشمش.فندوق

بادوم خیلی خوبه ولی من حتی نمیتونم نگاش کنم چه برسه بخورم ولی پنیر گردو میخورم کلا آجیل دوست ندارم الان

بیشتر بادوم و گردو و مویز مهمه اما پسته و بادوم هندی ام میشه خورد

من فقط شنیدم بادام زمینی خوب نیست

بادوم.پسته.تخمه.مویز.گردو

من والا مخلوط پسته و بادوم درختی و بادوم هندی میخورم
و خرما

من بادام و گردو

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری