برای کم خونی چی باید بخورم

۶ پاسخ

عدسی
اسفناج
قرص اهنتو با اب پرتقال بخور

من قرص ففول پرگننسی میخورم خیلی خوب بود واسم هموگلوبینم اول بارداری شده بود 8.5 الان رسید به 10.5

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

قرص اهن عدس سبز

من قرص فروفروت میخورم روزی دو تا

جیگر گوسفندی گوشت گوسفندی مغذ پسته خام سوپ جو دوسر
حبوبات ( عدس و لوبیا ))
من هفته ای یک بار عدسی درست میکنم با مرغ خیلی دوس دارم واس کمبود آهن عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان امیرعلی👣💙 مامان امیرعلی👣💙 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی