من کم خونی یه کم دارم چی بخورم😭😭

۱۰ پاسخ

مویج جیگر

شیره انگور عالیه برا کم خونی یه قاشق بریز تو یه لیوان اب و هر شب قبل خواب بخور

منم کم خونی دارم🥲

گوشت بدون چربی . عدس . اسفناج

گوشت گوسفند رو ورقه ورقه کن بعد با چاقو بزن روشون یکم خورد شن بعد رو گاز بگیر تا پخته شه بهترین روش برای کم خونیه

من برنجمو با عدس همیشه ترکیب میکنم مثل عدس پلو. در هفته تو وعده غذاییم همیشه هست چون کمبود آهن داشتم

سیب درختی رو رنده کن هرچقدر دوست داری عسل بزن برای کم خونی عالیه

سه شیره بخور
روزی دو قرص اهن

از دکترت بپرس اگه صلاح بدونه میگه روزی دوبار قرص آهن بخور
با مواد غذایی هم میتونی جبرانش کنی . موز و پسته و گردو

من دکترم بهم گفت هرروز ۳ تا تیکه گوشت قرمز بدون هیچ ادویه و نمک و روغنی بزارم بپزه و بخورم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان آهیر مامان آهیر ۹ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری