مامانای باتجربه چی بخورم شیرم زیاد شه

۵ پاسخ

زیره سبز دم کن بخور عزیزم با شیر افزا هم قرصش هست لاکتاول هم بصورت پودری هست
برای من خوب بود

دلستر بخور قطره شیر افزا از دارو خانه بگیر

مرسی گلم

غذاهای آبکی،چای ،خرما ،آبگوشت و بعد شام هم آب هویج

اگه بچه دختره دمنوش رازیانه عالیه ولی مال پسر خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد