۲ پاسخ

مغزیجات بخور موویز بخور گوشت کبابی..بلدرچین کبابی...حبوبات...البته اول نفخشون بگیر...حلیم خیلی خوبه...اگه قند نداری بستنی

دکتر به من گفت برا وزن گیری پروتیین بخورین

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری