۷ پاسخ

من ترش میخورم فسقلم تکون میخوره

بعضی وقتی اگه دیدی باخوراکی شیرین تکون نخورد خوراکی ترش بخور چیزای سرد بخور مثل آب 😉

من شیر که میخورم تکون میخوره. با قهوه هم همینطور.

خرما خیلی خوبه
برا من از صبح حرکت نکرده
الان دارم خرما میخورم که بلکه حرکت کنه

من بیشتر کشمش انجیر خشک شیره و خرما میخورم

بستنی دلستر شیر گرم با خرمام خیلی خوبه

بستنی

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی