خانما از کی ورزش برای زیمان شروع کردید

۶ پاسخ

اگر طبیعی میخوای زایمان کنی دیگ یا از الان شروع کن یا از اول ماه ۹

اگر برای زایمان طبیعی میخوای ورزش کنی از هفته ۳۶ به بعد

من از ۱۶ هفته روزی ۱۰ دقیقه پیاده روی میکنم میمونه ورزش سخت رو از ۳۴ هفته شروع میکنم

من دو هفته ست شروع کردم
تا انومالی که استراحت نسبی داشتم بعدش شروع کردم تا دو هفته روزی یک ربع پیاده روی تو خونه الانم در کنار پیاده روی یوگا میکنم

چون سرکلاژم باید از روزی که سرکلاژم باز کردم شروع کنم
۳۶ هفته و ۳ روز

از ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد