خانما کسی یبوست شدید داره تو بارداری

۷ پاسخ

من داشتم ولی الان بهترم.از داروخونه پودر پدرولاکس بگیرین با آب قاطی کنین بخورین معجزه میکنه تا اخر بارداری هم مجازه .من میخورم هرزگاهی

شیاف گلیسیرین شنیدم خوبه مخصوص بارداری

منم گهگاهی یبوست میگیرم بعد خوب میشم

کیوی بخور فقط دارو نخور شب قبل خواب ۲تا۳تا کیوی بخور بخواب قشنگ شکمت کارمیکنه

منم خیلی اذیتم شاید مال شقاقه

من الان شکمم داره می ترکه
زیر دلم درد میکنه شکمم کار نمیکنه از دیروز

ماست وپنیر پروبیوتیک مصرف کنین عالیه

سوال های مرتبط

مامان نگران مامان نگران ۷ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری