۷ پاسخ

مامانا شیر زیاد بخوریم چیزی نمیشه ؟ من در طی روز یک لیتر شیر میخورم حتی بجا چای اینا شیر میخورم ...
رو بچه هم تاثیر داره آیا ؟

بستنی
غذای زیاد البته معده م گنجایش داره😄
حلیم
حبوبات
ابنارو خوردم خداروشکر وزنش خوبه

تخم مرغ
سیب زمینی آبپز
عدسی
خوراک لوبیا
نخود پخته شده
مرغ
ارده و شیره روغن محلی با شیره ی انگور
میگن دلستر و بستنی هم خیلی خوبه

من بستنی
عدسی
ابگوشت
گردو
شیرخرما

من خودم فقط چاق شدم بچم فعلا معلوم نیست خدا کنه وزنش از بچه اولم بیشتر باشه تخم مرغ و مغزیجات و حلیم فعلا

والا چیز معینی ندارم هر چی دم دستم باشه میخورم
بچمم درشته

تخم مرغ هر روز درمیون
کنجد
بادوم
پسته

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۲ ماهگی
مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد