برای وزن گیری بچه چی خوبه بخوریم :)

۱۳ پاسخ

چیزی هایی که بیشتر پروتئین داره بخور

بستنی و آجیل و میوه و دسر

بستنی،کباب،مغزیجات

وای چقد خوب پس از این ببعد بخورم خست شدم بس دوغ خوردم

حلیم، بادام زمینی، موز، شیرموز، شیر، بستنی، ابگوشت، بادام درختی، کباب،

آبگوشت 🤌

عدس ابگوشت کباب مرغ گوشت لوبیا سبزی این جور چیزا

چرته باور کن بهترین چیزارو خوردم۳۸هفته۳۱۴۰ ب دنیا اومد

دلستر چی باشه بخورم ؟

دلستر ضرر نداره بخوریم؟

کوبیده و آش رشته و آبگوشت

من عدس میخورم

من بستنی و دلستر و کوبیده و جوجه و مغزیجات و فرنی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سرکلاژی  فندق مامان سرکلاژی فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی