خانما فولیک اسید و د 3تا کی باید بخوریم ؟

۳ پاسخ

د۳ رو تا آخر باید بخوری

با ناهار

فولیک‌ اسید و ازهفته۱۵دکترم قط کرد برای من وبه جاش مولتی ویتامین و آهن رو شروع کرد د۳رو‌هم از اول بارداری تاالان خوردم‌با پزشکت مشورت کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری