ایدی پیام بده برات بفرستم فیلمارو@sadaf012345
من رفتم فیلم داشت همش عالی بود
من رفتم خیلی خوب بود
راجب بارداری که چجوری اتفاق میوفته و بدن چه تغیراتی میکنه توضیح داد یه جلسه
یه جلسه در مورد دوران بارداری که چیا بخوریم ،چجوری بشینیم ،چجوری بخوابیم
یه جلسه درمورد ورزش ها،نقاط فشار درد،چجوری زور زدن درست برای زایمان و تکنیک های تنفسی
یه جلسه در مورد اموزش شیردهی، روش ماساژ سینه برای افزایش شیر،چجوری ذخیره کردن شیر و...
درکل خیلی به درد بخور بود مخصوا برای مامان اولی هایی مثل من ،من که خیلی راضی بودم خداخیرش بده مربیش خیلی مهربون و دلسوز و باتجربه بود
من که سزارین میخواستم بشم از بیکاری میرفتم، تنها چیزی که بدردم خورد برنامه غذایی دوران بارداری بود و خوردن انار و عرق بیدکاسنی که زردی کمتر کنه...
کلا بیشتر توصیه میکنن و تئوری آموزش میدن من بیشتر برای ورزش بعدش میرفتم
حرکت اسکات بزن البته به کمک همسرتون، تو گوگل سرچ ککنی میاره براتون
منم نرفتم کلاسش و چون سز بودم ولی همین حرکت انگار سر دستشویی نشستی بشینی بلند شی خیلی موثره
باید حواس درد و پرت کنی
روی توپ بالاپاببن بشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.