واسه وزنگیری نی‌نی چی خوبه بخوریم؟؟ ممنون میشم تجربه‌هاتو بگید

۶ پاسخ

حلیم ،خرما،مغزیجات،ابگوشت،حبوبات

ببین من از ۴ ماهگی که ویارم خوب شد هر روز ۱ دونه تخم مرغ
یه لیوان شیر
۲_۳ گردو
۲_۳ خرما
۱۰_۱۱ بادام
و کلی میوه میخورم
و ۲_۳ هفته یه بار عدسی درست میکنم یه قابلمه هر روز میخورم
وزن نی نی واقعا عالیه البته یکمیش هم برمیگرده به وراثت

آبگوشت حلیم آجیل

حلیم،ماکارانی

سونو وزن رفتی؟؟؟

حلیم.مغزیجات.گوشت و پروتیین.شیرو خرما.موز

سوال های مرتبط

مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی