۴ پاسخ

من دیگه معدم عادت کرده زیاد نمیتونم الان ی ساله رژیم گرفتم ۵۱ثابت موندم

کالری هرشخص نسبیت ب قد ووزنش فعلیش ف ق داره من قبل بچها با کالری شماری کم کردم و با پیاده روی ثابت نگهش داشتم
یکدفعه هم نباید کم کنی کالری دریافتی رو
مثلا اگه معمولی ۲۰۰۰تاس اول به ۱۵۰۰کالری محدود کن بعد ۱۳۰۰
قند مصنوعی و روغن رو هم حذف کن زود جواب میده
کربوهیدراتتم کم کن

اندازه نیاز کالری روزانه اگه بخوری چاق نمیشی و کلا وقتی وزن کم کنی و بیشتر وزنت از چربیات کم شده باشه و عضله داشته باشی کلا متابولیسمت بالا میره و زیاد وزن اضافه نمیکنی

هیچی اگ استعداد چاقی داری باید رژیم ادامه بدی همیشع

سوال های مرتبط

مامان آراد👶 مامان آراد👶 ۲ سالگی