من دیگه معدم عادت کرده زیاد نمیتونم الان ی ساله رژیم گرفتم ۵۱ثابت موندم
کالری هرشخص نسبیت ب قد ووزنش فعلیش ف ق داره من قبل بچها با کالری شماری کم کردم و با پیاده روی ثابت نگهش داشتم
یکدفعه هم نباید کم کنی کالری دریافتی رو
مثلا اگه معمولی ۲۰۰۰تاس اول به ۱۵۰۰کالری محدود کن بعد ۱۳۰۰
قند مصنوعی و روغن رو هم حذف کن زود جواب میده
کربوهیدراتتم کم کن
اندازه نیاز کالری روزانه اگه بخوری چاق نمیشی و کلا وقتی وزن کم کنی و بیشتر وزنت از چربیات کم شده باشه و عضله داشته باشی کلا متابولیسمت بالا میره و زیاد وزن اضافه نمیکنی
هیچی اگ استعداد چاقی داری باید رژیم ادامه بدی همیشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.