من خرما و بادوم و آب انار زیاد خوردم شیر و سیب هم تازگیا دارم مبخورم
سیب و به حتما بخور برای قلب عالیه
سلام مامان پناه چه علایمی داری من دوروزمونده به پریودم ولی امروزدیدم ترشح قهوهای رنگ درحددستمال کشیدن ازم میاد نمیدونم چرا
تا میتونی هرچی دوست داری رو بخور
به مرحله حالت تهوع برسی دیگه ابم بزور میتونی بخوری
من امروز فقط تونستم نون خشک با پنیربخورم
از صبح تا شب حالت تهوع دارم و استفراغ 😫😫😫
شیر وخرما برای قلب خوبه
زعفران و زرشک. جگر. ممنوعه
و چایی گیاهی و دمنوشی اینا ممنوعه
زعفرون زرشک آب هویج آناناس نخور کلا گرمی نخور تا میتونی میوه سبزیجات مغزیجات بخور تو خوردن مغزیجات زیاده روی نکن
مغزیجات بخور. سعی کن شبی چندتا پسته بخوری
میوه بخور
علائمت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.