۶ پاسخ

عزیزم تو کندور میخوری یا ن؟

منکه همه چی میخورم تغذیه ام هم خوبه ولی نمیدونم چرا وزن نمیگیره

آجیل مغزیجات، کباب خیلی خوبه، عدس

شنیدم فرنی. شیر برنج. بستنی اگه قند ندارین . مغزیجات . حلیم . آبگوشت اینا وزن خوب میده به بچه

اجیل گوشت خواهر من کلا همین دوتا بود دخترش ۳۶۰۰دنیا اومد پسرش ۳۷هفتته۴۵۰۰ دنیا اومد

فهمیدی ب منم بگو دارم دیوونه میشم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی