کیوی الو لواشک انجیر زیتون
صبحا قبل ناشتا اب ولرم بخور کلا دیگه اب ولرم استفاده کن
انجیر بذاربمونه تو اب شب تاصب باابش بخور
کیوی روزی3تا
روغن زیتون حتما استفاده کن
شیاف گلیسیرین بذار نیم ساعت قبل دفع
الو .. انجیر خشک گلابی اینها خوبه
من از اول بارداری بیوست بودم درحد ک خون میومد دو صبحه ک صبحانه کره میخورم حالا اسهالم 🤣
کیوی بخور
منم یه دوره یبوست شدید داشتم دکتر رفتم اینو داد با پودر پسیلیوم. تا موقعی که استفاده میکردم خوب بود بعدش دوباره شروع میشد کلا باید برنامه تغذیه تو درست کنی.سبزیجات هر روز بخور.سوپ هفته دوبار حتما.روغن زیتون ناشتا دو قاشق هر روز
کمپوت انجیر عالیه
من رفتم دکتر اینو بهم داد خیلی خوبه
ببین اونی که سفت شده که دیگه نرم نمیشه.اون همینجور سفت دفع میشه.ولی برای دفعات بعد سالاد بخور و روزی یه قاشق روغن زیتون.قشنگ علاج میکنه آدمو
رو کاهو روغن زیتون بریز بخور و توت فرنگی و کیوی همزمان بخور
الو بخارا و کیوی و لواشک کاملا تصمینی😂♥️
من همینطوری شدم صبح با معده خالی لواشک خوردم سریعا جواب داد😅 البته اگه سوزش معده نداشته باشی که اذیت شی
لعنت به یبوست ک همه مونو گرفتار کرده
آلو بخارا بخور دردش فقط این دوا میکنه بخدا
چیز شیرین بخور
روزی دوسه کیوی نرم بخور
شربت منیزیوم هم فوری خوب میکنه
صبح باشکم خالی یه لیوان شیرباخرما بخور تاچندروزادامه بده سریع خوب میشی
تو ی استکان ابجوش شکر یا قند حل کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.