۹ پاسخ

من دیروز رفتم پیاده روی

شیاف شروع کردی؟

بیمارستان رفتم برا دردو انقباض.. گفت بزار ۳۶هفتت پر بشه بعد شروع کن ورزشو پیاده روی.. تا شنبه برم دکتر خودم بینم چی میگه

بنظرت تو ۳۷هفته بچه دنیا بیاد دستگاه میره ؟

منم کمر درد دارم خیلی

دردت چجوریه؟ من حس میکنم شکمم از پایین میخاد بترکه و کمر درد تو خواب

زایمانت چیه،؟

من کم و بیش از اول ۳۶ شروع کردم ورزش و پیاده روی رو
ولی منم ماه درد دارم

درد تو چه قسمت هایی داری

سوال های مرتبط