اجباری ک نیس ولی بخاطر خودت بکنی بهتره
من ابجیهام ورزش نمیکنن ولی بی تحرک نیستن همشونم زایمان طبیعی
حتما شروع کن من زایمان اولم بدون ورزش بود خیلی سخت اما الان که بارداریم با ورزش تو خود بارداریم حالم بهتره ان شاالله برای زایمان هم اثر خوبی داشته. باشه
بله بدون امادگی بدنی نمیشه طبیعی زایمان کرد
اره هرچقد بیشتر و درست ورزش کنی لگنت آماده میشه زایمانت راحت تر
بکن خب، با پیاده روی شروع کن فعلا
از الان تازه باید کم کم شروع کنی
اگه بهداشت میری کلاس های رایگان آمادگی زایمان دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.