آبغوره 😋
رب انار رو با اب ترکیب کنید بخورید عالی میشه
من با ماست اب لیمو سس چربی داره تو باداری نمیشه خورد
با سس 😂
سکنجبین
من با سرکه میخورم اخ ک همش یک کاهو تا آخرین لحظه میخورم بعد دیگ آخر سر میرم بالا میارم از بس پر پر میکنم شکممو نمی تونم کمتر بخورم😑😂
با سس مایونز 🥲
شیره انگوررر🤤
با اب نارنج و نمک خیلی خوشمزه میشه
من یا با آبغوره میخورم یا با سس سیر
یا با لیمو سنگی و کمی نمک
یا سس دست ساز با ماست (ماست سفت میزنم بعد بهش آبلیمو و نمک و فلفل سیاه خیلی کم رب گوجه یکبار تست کن خوشمزه میشه میتونی کمی سس مایونز هم بزنی ولی چون بارداری بنظرم نزن )
سرکه ای که ترشی هفت بیجار شمالی باهاش درست میکنیم با دلار مخصوص
با سس🙂😂
شیره انگور
آبلیمو
آبغوره
نمک و ابغورههههه🤤🤤
من شکر میریزم وسطش لقمه ایی میکنم میخورم خیلی خوشمزه میشه
شکر 🤤
خالی.
من خالی دوس دارم
فقط آبغوره 🤤
سس یا آبغوره و آبلیمو یا شیره خرما یا شیره انگور یا سیره توت
نمک آب لیمو همین الان خوردم آخ ببخشید عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.