شما کاهو با چی میخورین ؟؟

تصویر
۲۴ پاسخ

آبغوره 😋

رب انار رو با اب ترکیب کنید بخورید عالی میشه

من با ماست اب لیمو سس چربی داره تو باداری نمیشه خورد

با سس 😂

سکنجبین

من با سرکه میخورم اخ ک همش یک کاهو تا آخرین لحظه میخورم بعد دیگ آخر سر میرم بالا میارم از بس پر پر میکنم شکممو نمی تونم کمتر بخورم😑😂

با سس مایونز 🥲

شیره انگوررر🤤

با اب نارنج و نمک خیلی خوشمزه میشه

من یا با آبغوره میخورم یا با سس سیر

یا با لیمو سنگی و کمی نمک
یا سس دست ساز با ماست (ماست سفت میزنم بعد بهش آبلیمو و نمک و فلفل سیاه خیلی کم رب گوجه یکبار تست کن خوشمزه میشه میتونی کمی سس مایونز هم بزنی ولی چون بارداری بنظرم نزن )

سرکه ای که ترشی هفت بیجار شمالی باهاش درست میکنیم با دلار مخصوص

با سس🙂😂

شیره انگور

آبلیمو

آبغوره

نمک و ابغورههههه🤤🤤

من شکر میریزم وسطش لقمه ایی میکنم میخورم خیلی خوشمزه میشه

شکر 🤤

خالی.

من خالی دوس دارم

فقط آبغوره 🤤

سس یا آبغوره و آبلیمو یا شیره خرما یا شیره انگور یا سیره توت

نمک آب لیمو همین الان خوردم آخ ببخشید عزیزم

سوال های مرتبط

مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری