۴ پاسخ

انقد درد داری یادت نمیاد چیزی بخوری منک هیچی نخوردم

چیزی نخور چون ممکنه موقع زایمان شکمت کار کنه ولی بلافاصله بعد زایمان راحت میتونی بخوری

سزارین ک باید ازشب قبل چیزی نخورد

هیچی
من شنیدم اون روز نباید چیزی خورد که

سوال های مرتبط

مامان نیلا جانم مامان نیلا جانم ۳ ماهگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۴ ماهگی