۷ پاسخ

من فقط کیوی روم تاثیر داشت روزی چندتا

ی کیلو کیوی رو کامل میکس کن بریز تو شیشه هرشب یا هرروز‌ صبح ناشتا دو قاشق ازش بخور معجزه میکنه

الوچه و البالو و انجیر خشک خیس کن بخور ،شیر زیاد بخور،کیوی،مصرف حبوبات و سبزیجات رو‌ببر بالا

شربت لاکسی ژل بخور شبها
کیوی صبح بخور
و انجیر خیس خورده

آلو خورشتی بخور

شریت لاکسی ژل از داروخونه بگیر
اگر دیابتم نداری انجیر شب خیس بده صب دل خاالی بخور
کیوی هم خوبه
سبزیجات فراوون بخور با روغن زیتون

منماینجوریم تازه از داخلم زخم شده خون میاد فقط ازین زرد الو و الو خشکا میزارم تو اب گرم خیس میخوره .میخورم یکم کمکم میکنه

سوال های مرتبط